reklama

Vyprať na jednotke

Pokazila sa mi práčka. Začala pracovať mimo programu. Čo mala preprať na štyridsiatke, to vyvarila. Keď mala prádlo vyžmýkať, nechala to tak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Tvárila, že je všetko v poriadku. Keď som bubon práčky otvoril, voda sa vyvalila na zem. Dával som je druhé šance, tretie šance, ale jej prací program bol pri konci. No ešte dokázala očariť svojou pracou kreativitou. Snažila sa vyprať prádlo bez vody a následne ho vyžmýkala. Opravár vyniesol záverečný ortieľ, keď som mu opísal všetky problémy. Neoplatí sa práčku opravovať, treba kúpiť novú.

Kúpiť novú nebol problém, v ponuke predajne mali veľký výber. Biele, belšie, plnené spredu aj zvrchu. Práčky s rôznymi, prepracovanými programami prania. Práčky, ktoré dávkujú vodu i prášok presne podľa váhy bielizne. Práčky s dotykovým displejom, s diaľkovým ovládaním, aj práčky, ktoré dizajnér navrhol hneď, ako dokončil posledný oblúk na Ferrari. Všetko som si podrobne naštudoval a kedže som znalec, kúpil som tú najlacnejšiu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Práčka nie je mobil, že si ho odložíte do šuplíka, keď doslúži. Citový vzťah k praciemu zariadeniu, sa vyrovná vzťahu s mobilným zariadením. Bolo by zvláštne nebyť citovo naklonený tomu, kto sa pravidelne zaoberá s vašimi trenkami. Objednal som dovoz novej práčky a odvoz starého spotrebiča. Ale hneď som vedel, že to urobím citlivo. Zapálim sviečky a otvorím fľašu vína.

V ten deň prebehlo všetko v poriadku. Bolo to smutné a rýchle. Dvaja statní chlapi odniesli starú práčku preč. Cez okno som videl, ako ju citlivo hodili na korbu nákladného auta. Utrel som slzu a už som nakladal prádlo do novej. Pral som celý deň. Vypral som všetko, čo sa dá vyprať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po dlhej dobe kvalitný program. Do kúpeľne som si priniesol kreslo, ako zvyčajne. Bol to príjemný večer, tri hodiny biele a dve hodiny farebné prádlo, vizuálne veľmi pôsobivé. Nadštandardný obraz a zvuk. Dejová línia sa jemne vlnila, napriek nečakaným zvratom. Pointu som tušil od začiatku, no napriek tomu ma príbeh úplne pohltil. Primerané napätie s dominantným záverom, naplnilo moje očakávania.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu