reklama

Myš na zastávke autobusu

Ráno som na zastávke autobusu uvidel myš. Neviem čo tam v rannom šere hľadala, možno chcela nadviazať kontakt, možno len čakala na svoj spoj.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Bola celkom malá. Jej nehybnú polohu dekorovala žuvačka a ohorok cigarety. Celkom dramaticky stála predo mnou a svojím zjavom prinášala medzi ľudí isté posolstvo. Také, čo treba vysekať do mramoru, vytetovať na predlaktie, alebo si aspoň zapamätať kým zapadne slnko. Trocha som sa predklonil, aby som myš lepšie preskúmal.

Ale veď to je myš! Skríkla pani, ktorá stála vedľa mňa. Za iných okolností, v štandardne zariadenej domácnosti, by už isto stála na stole, alebo na stoličke. Zľakol som sa kriku, no myš sa ani nepohla. Pani vystrašene cúvala od divokej zveri.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chlapík, čo každé ráno hypnotizuje druhú stranu ulice, podišiel bližšie. Apaticky sústredil pozornosť na objekt môjho záujmu. Potom špičkou topánky odkopol z chodníka myš, ktorá sa v tej sekunde zmenila na tmavý valček niečoho, čoho pôvodca v diaľke vrtel chvostom. Vraj myš, uškrnul som sa ticho na chlapíka a kývol hlavou na zdroj kriku. Postavil som sa vedľa neho a začal som rozvážne hypnotizovať druhú stranu ulice.

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu