reklama

Ako rozdeliť tabletku na polovice

Doktorka mi predpísala liek. Každé ráno, polovicu tabletky zapiť vodou. Veľmi jednoduché, pomyslel som si, veď na každej tabletke je ryhou vyznačené, kde je polovica. Nie je nutné realizovať výpočty a rysovať čiary.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Videl som frajerov, čo si tabletku vložili len tak do dlane a palcom druhej ruky rozdelili presne podľa potreby. Ja som to nedokázal, tlačil som zo všetkých síl, ale medikament odolával silou titánu. Ten drobný kúsok sa bránil, ako koza baranici.

Zobral som nôž a zarezal do ryhy. Tabletka sa rozpadla na niekoľko drobných kúskov, ignorovala ostrie noža. Skúsil som kliešte, nožnice i zuby, ale výsledkom boli, vždy viac ako dve rovnaké časti. Napadlo ma, že tabletku rozpustím v primeranom množstve vody a vypijem polovicu, takto pripravenej kvapaliny. Voda ale nedokázala liek úplne rozpustiť. Ani na prirodzenú šťavnatosť vody sa nedá celkom spoľahnúť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pripravíme si vhodnú podložku, napríklad lopár, nič krehké neodporúčam. Do stredu podložky umiestnime tabletku. Ryha na tabletke nemusí byť viditeľná, ak je, nevšímame si ju. Vyberieme kladivo, tabletku rozdrvíme na prach a ostrým predmetom rozdelíme na žiadané polovice. S výsledkom sme spokojní.

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu