reklama

Požičaj mi malíček

Na lavičke v parku sedel veľký chlap a pozeral do mobilu. Okolo na kolobežke krúžilo malé dieťa. Krabica od nového zariadenia ležala vedľa neho, hneď vedľa červenej fľašky s vodou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Naťahoval ruku a žmúril na displej s vysokým rozlíšením. Buď predĺžiť ruku, alebo si okuliare priviazať reťazou o telo, nech sa stále niekde nezabudnú. Najskôr sa pokúsil palcom dotknúť potrebného miesta na skle. V tvári bolo vidno, že sa nedarí. Skúsil ukazovák a potom malíček. Chcel písať, opatrne sa dotýkal displeja a márne sa snažil trafiť malý, zvýraznený štvoruholník so žiadaným písmenom. Zúfalo sa oprel, pozrel na dieťa a nešikovnou, veľkou rukou si prečesal vlasy.

Miška, poď sem. Zavolal dievčatko na kolobežke. Keď prišlo, objal ju a spýtal sa. Požičiaš mi malíček? Napíšeme maminke, že sme v parku. Dievčatko sa potešilo. Tatino zobral malú rúčku do svojej veľkej dlane a s vystrčeným malíčkom dieťaťa ľahko označil potrebné písmená na displeji.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sediac neďaleko som aj ja vybral mobil, že napíšem a pošlem správu kde sa nachádzam. Okuliare doma, ruky dvojmetrové no krátke, prsty ako klobásy, deti ktovie kde. Tak som tú správu odoslal telepaticky, dúfam, že ti bola doručená.

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu