reklama

Bol som v kostole

Bol som v kostole a verím, že to nebolo len tak. Myslel som na otca a čakal na znamenie. Ako do cudzej záhrady, som preskočil plot.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Čakal som aspoň nepatrný náznak. Vedľa mňa smutný starec s palicou, na zápästí ruženec, slová šepkal do prázdna pred sebou. Kríž a prosba, tiché slová chránené sedlovou strechou. Keď si išiel kľaknúť chytil ma za ruku, mne nepovedal vôbec nič, ďakoval bohu. Na nohách tenisky adidas.

Minúta má vraj šesťdesiat sekúnd, kto to zrátal, ten by si zaslúžil viac času ako len okamih. Keď starec vstával, chytil ma za ruku. Pozrel na mňa, potom pred seba, naučeným pohybom ruky si nakreslil kríž. Jeho pery vyriekli tri slová.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sme išli z kostola, vedel som, že to bolo márne, nič jednoznačné som nezbadal. Potkla sa nádej na prahu kostola. Starec sa zrazu začal usmievať. Dobiedzal odvážnym úškrnom a vedľa mňa kríval odhodlane. Nepýtal som sa na dôvod jeho dobrej nálady.Všimli ste si? Začal a tretiu nohu prikladal pravidelne k chôdzi. Pozrel som nechápavo a sklamane.

Všimli ste si? Farár vždy keď spomenul boha, usmial sa.

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu