reklama

Dámska kabelka

Takmer každý deň cestujem do práce s pani, ktorá občas vytiahne z kabelky zvláštny predmet. Napríklad raz vytiahla z kabelky, kladivo. Pozeral som prekvapene, kým sa ona smiala. Všetko mi ale vysvetlila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Všetko má na svedomí jej manžel. Niekedy ráno jej do kabelky vloží prekvapenie. Raz jej tam vložil diaľkový ovládač od televízora. To vtedy, keď sľúbil, že určite povysáva celý byt. Alebo varechu, to vtedy, keď boli v práci problémy, aby ich tam vylátala keď jej budú robiť zle.

Raz jej dal do cestovnej tašky tehlu, dávno, keď ešte boli mladí. Cestovala za mamou. Hneď ako vystúpila, manželovi zavolala. Vieš ako som vyzerala? Ľudia vo vlaku si vyberali z tašiek jedlo, či pitie a ja tehlu. Smiala sa keď mi o tom rozprávala. Povedal, aby som tú tehlu ukázala mame, že je to prvá tehla na náš dom, dodala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Naposledy vybrala prekvapená z kabelky dve čiernobiele fotky.To som ja a môj manžel, povedala, akoby sama tomu nedokázala uveriť, pousmiala sa. Na jednej fotke bola pekná slečna a na druhej mládenec v uniforme. Teší sa, že budeme spolu celé dni, prezradila mi pani, on už je na dôchodku a mne ostávajú štyri dni.

Niekedy sa rozprávame. O počasí, o tom ako rýchlo plynú dni, o všeličom. Dnes sme zvyšok cesty iba tak sedeli vedľa seba a mlčali o všetkom.

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu