reklama

Svietiť si mobilom

Nie som veľký kutil, určite by bol pre mňa problém, napríklad postaviť len tak svojpomocne panelák. Preto keď príde pokyn, vymeň žiarovku v kúpeľni, zapínam internet a študujem návody.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Potreba svetla v kúpeľni je výrazná, nie je to toaleta, kde stačí svetlom mobilu osvetlená tvár. Kúpeľňa, to je niečo iné. V tme nefunguje zrkadlo, v tme rúž na pery nezanecháva žiadnu viditeľnú stopu. Hrebeň a zubná kefka nie sú od svetla silne závisle, stačí pamäť

Zistil som, že ak v kúpeľni nefunguje žiarovka, je tam tma. Svietil som si mobilom a žiarovku vymenil, krátko pred tým naučeným spôsobom.

Keď prišiel pokyn, odvzdušniť radiátor v kuchyni, zapínam internet a študujem návody. Radiátor je nenáhodný zdroj tepla v zimnom období a kovová dekorácia v lete. Svietil som si mobilom, využil osvojené skúsenosti z vydareného zákroku v kúpeľni a identifikoval odvzdušňovací ventil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zistil som, že radiátor je nekonečný zdroj horúcej vody. Voda je to ale nepoužiteľná pre všedný život, hoci sa správa ako voda. Na parketách vytvára kaluže, prevlhčí savé materiály a na stenách zanecháva fľaky.

Zapínam internet, študujem návody. Pri maľovaní stien v kuchyni, si tajne svietim mobilom.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu