reklama

Piatok

Jedného dňa, bolo to v piatok a pokojne mohlo byť trinásteho, tak v ten deň prestal fungovať internet. Šok z toho zistenia zosilňoval loading ktorý nekončil. Ukazovák pravej ruky v pravidelnom tempe kontaktoval klávesu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Zdvihol som oči od monitora a pozrel na svoj odraz v malom zrkadielku, ktoré mávam bežne položené na stole, pre prípad náhleho videohovoru. No hlavný dôvod je, že ten obraz mám rád. Hneď som ten obraz nespoznal, len niečo šepkalo, že blízko k sebe máme určite. Srdce divo bilo, keď som roztiahol závesy a vytiahol žalúzie. Za oknom bol svet a práve prebiehalo počasie. Presne také aká bola prognóza, svetlo kým neskončí deň.

Skontroloval som elektrické ističe a reštartoval modem. Wifine som sa prihovoril, no ani neblikla. Mĺkva bola, prázdna, bez dát nachystaných k vyslaniu. Prepadla ma beznádej a nevedel som čo robiť, všetko stratilo význam. Chvíľu som blúdil bytom v nádeji, že snáď narazím na signál, no nič som necítil. Izbové kvety núkali svoje listy nachystané do herbára, knihy v poličkách sa mi otočili chrbtom. Vianočný stromček rezignoval a hoci umelý, opadalo z neho ihličie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zavolal som svojmu kaderníkovi, automechanikovi a spoločnosti, ktorá má signál na svedomí. Popreli problém na ich strane. Kontaktoval som suseda, zastihol som ho tiež v zlom stave, v núdzovom režime bez signálu. V polhodine jeho monológu, mi jednou vetou prezradil čo cíti. Povedal som mu, že musím ísť s tým von, do prírody, či sa nepridá. Odpovedal nie, žil ešte v skromnej nádeji.

Vyniesol som svoj smútok pred dom, chcel som ho krokom rozťahať po lese. Vyžalovať sa tieňom, ponosy nanosiť do húštin. Zaťať päste a rozraziť vzduch chodníkom pod stromami, aby sa tam toľko sklamania vôbec zmestilo. Chcel som sa lesu prihovoriť, položiť otázky na nové miesta a s pokorou čakať odpovede. Chcel som ťa bližšie spoznať príroda a ponúknuť svoj život do príbehov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No len čo som vyšiel z domu, sused na mňa z okna zakričal.Už ide! Tak nič, otočil som sa na päte, prepáč príroda.

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu