reklama

Zaplátať dieru

Vracal som sa z mesta neskoro večer. Zavolal som si taxík, aby som bol doma čím skôr a tiež, aby som sa chvíľu cítil ako pán. Cez okno som pozeral na nočné spoje, na unavené hlavy pripevnené na telách. Trúfam si povedať, na odšťavenú dužinu toho dňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Aj som bol najedený, opasok na poslednej dierke nádeje. Keď som si sadal do auta, gate sa mi roztrhli. Na tom mieste kam sa už zips nevšíva, tam kde už chrbát nemá pekné meno. Vznikol zvuk a to až tak jednoznačný, že taxikár pozrel do spätného zrkadla. Všimol som si jeho prekvapené oči. Pohoda, to mi len prišla esemeska. Zachránil som svoju česť.

Vyložil ma pred domom a keď sa bezpečne stratil z dohľadu, odkráčal som chôdzou prezývanou acidko. Diera na nohaviciach je bytostný problém, diera na nohaviciach ťa dokáže vyradiť zo života. Doma som pozeral na tú škodu a prepadol ma veľký smútok. Šijací stroj, lepiaca páska, tenký drôt, zošívačka na papiere i sekundové lepidlo čakali, ale márne. Diera sa už nedala zaplátať. Nohavice bolo treba vyhodiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moje nohavice, druhá koža. Najlepšie na svete. Koľko sme toho spolu prežili. Keď som ich mal oblečené, bol som to ja. Vždy keď som cítil ich bavlnu, vedel som že som oblečený.

Sedel som smutný, slza na krajíčku a hlavou mi bežal život oblečený v nohaviciach. V duchu som vyberal hudbu ktorá bude znieť, keď ich budem vyhadzovať do koša. Pozeral som na tú jazvu v tkanine, ktorá nás oddelila od seba.

Vtedy vstala tínedžerka, asi ju zobudil zvuk nohavíc v mojich rukách. Možno slzy, čo padli na parkety vysoko odolné voči opotrebovaniu. Podišla ku mne, pozrela na roztrhnuté nohavice a povedala. Fazuľová, alebo si sa pokúsil utekať.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu