reklama

Taška

Bol som v obchode, kde predávajú nábytok a čajové sviečky v balení po sto kusov. Veľmi som chcel niečo kúpiť, nech pri pokladni nevyzerám ako trol, čo prišiel tovar iba vykukať. Nevedel som sa ale rozhodnúť. Tie zvláštne názvy tovarov ma odrádzali, veď čo keď to v preklade niečo urážlivé znamená.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Chcel som použiť prekladač, ale nenašiel som v mojom mobile písmeno “a” s deravou bodkou na vrchu. Mal som si asi kúpiť Nokiu. Pri pokladniach som chcel prekĺznuť a vyhnúť sa pohoršeným pohľadom. A tam ležala. Papierová taška. Kúpil som si ju a nechápal ako ma tak jednoduché riešenie nemohlo napadnúť. Kúpiť obal, keď obsah nezaujme. Obyčajná taška a aká pekná.

Padla mi hneď do oka. Nádherná papierová taška, dosť veľká a tiež akurát malá. Bola to láska na prvý pohľad, aj prvý dotyk a jej zvuk pri chôdzi bol čarovný. Brával som ju často so sebou na nákupy. Susedia určite nechápavo krútili hlavami, schovaní za priezormi dverí, keď ma videli podvečer prichádzať domov s tou taškou a jej okúzľujúcim nápisom. A ticho šepkali. Ach, ten má zase nakúpené.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V sobotu som sa s ňou vybral na nákup, pyšne som ju niesol v ruke. Keď som nakúpil, spokojne som kráčal domov. V taške niekoľko kíl dobrôt na malé občerstvenie. Prešiel som hodný kus keď zrazu udrel hrom a začalo pršať. Môj krásny účes bol v momente zničený. Hodina práce pred zrkadlom mi stekala po chrbte do topánok.

A keby len to. Už som videl dom, keď som niečo zistil o papierových taškách. Milujú vodu viac ako sa zdá, kým nezaprší. Obsah vypadol, v ruke mi ostali iba uši z rozmočenej tašky. Zranené dobroty podliate červeným vínom, bolestný obraz rozpúšťal dážď.

Napadlo ma, že krása nezje všetko a pečivo sa snáď bude dať vyžmýkať do pohára. Keď som všetko pozbieral do náručia a prišiel premočený domov, do poznámok k manuálu moderného muža som si poznačil. Aj keď niekoho držíš za uši, nemusí ti splniť to čo od neho očakávaš.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu