reklama

Vyhrať koňa

Niekedy mám pocit, že nemám šťastie. Aj vtedy, keď vyberiem z chladničky škatuľu mlieka a ona je celkom prázdna. Až na pár, dokonale vychladených kvapiek na dne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Nemám šťastie, aby som zistil kto to bol. Stál som pri chladničke niekoľko hodín a čakal, kto dostane chuť na mlieko, aby som páchateľa odhalil. No šťastena mi nepriala, každý sa prišiel iba pozrieť čo v chladničke je.

Nemám šťastie ani nato, aby som si tipol kto by to mohol byť. Na tipovanie mám vyslovene smolu. Peniaze na číselné lotérie môžem posielať priamo na riaditeľstvo lotérie. Moje čísla nikdy nevyžrebujú. Ja by som neuspel ani v tipovaní, že koľko bude hodín zajtra o tretej.

Niekedy mám pocit, že sa mi mole nasťahujú aj do soli. V lese nájdem iba huby farebné, práchnivé a také, čo nevládali z lesa utiecť po vlastnej nohe. Štvorlístky pre mňa nikde nerastú a ak rastú, majú päť lístkov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale jedno popoludnie som si chcel stiahnuť z internetu pesničku. Na odporúčanej stránke začal blikať v hrubom ráme výrazný text; Gratulujeme, vyhrali ste. Tak predsa, pomyslel som si a utrel slzu dojatia. Tak predsa sa aj na mňa usmialo šťastie a klikal som blažene na odkazy, tak ako kázal postup na uplatnenie výhry. Vyhral som koňa, trójskeho, volá sa Ajfón. Spokojne cvála pevným diskom a kŕmi sa trávou hardvéru.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu