reklama

Svet dievčat

Potichu som odomkol byt a bosou nohou vstúpil do predsiene. Na parketách plávali lodičky, priemerná veľkosť tridsaťšesť. Počul som smiech a vravu. V obývacích priestoroch sa verbálne piekla torta a miešala plnka drevenou varechou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Vedľa barikády kabeliek som sa sunul ďalej, cieľ bol blízko a prianie zostať v utajení na dosah. Na tortu dievčatá položili marcipán a mne sa podarili ďalšie tiché kroky. Uvoľnený smiech som využil na otvorenie dverí do spálne. Len žiadna chyba, ani na obed zjedená fazuľová s párkom ma nesmie prezradiť. Myslel som na to v priestore bytu, vo svete dievčat, kde stále voňala káva, čaj a zjedený koláč nebol neresťou.

Dvere do spálne som privrel ticho a spokojný som pokračoval k vytúženému magnetu vankúša. Dvere sa zrazu otvorili. A ty si už doma? Počul som za chrbtom úprimnú radosť a z diaľky naliehavé soprány. Kde? Kde je?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak som stál v spálni pred tuctom ženských očí, oblečený už len vo veselých žirafích trenírkach. Vypínal som hruď a snažil som sa prirodzene stiahnuť brucho. Napadlo ma, že sa mi páči tento svet.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu