reklama

Tik

Kúpil som si malý ventilátor k počítaču, aby sa mi pri práci neprehrievala hlava. Položil som ho na tlačiareň, zapol a cítil som sa celkom komfortne. Prúd vzduchu na polovici mojej hlavy ale zanechal nepriaznivé následky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Ďalší deň ma začalo páliť oko a objavil sa tik, teda vlastne žmurk. Oko mi začalo hocikedy, nepredvídateľne žmurkať. Dalo sa s tým žiť a kvapky do oka čiastočne zmiernili následky. Mal som pocit, že sa výrazne zmenilo moje neverbálne pôsobenie na ľudí. Veď už som nebol ten, čo chodí po meste s otvorenými ústami. Už som bol ten, čo chodí po meste s otvorenými ústami a na kdekoho žmurká.

Celkom ma vystrašil kamarát, ktorému sa rád posťažujem so svojimi závažnými stavmi. Napríklad so zvýšenou teplotou tridsaťsedem dva, či so suchými vlasmi, zlomeným nechtom a tak. Povedal mi, dávaj si na to pozor, pozri na mňa, jedno žmurknutie na slečnu a sú z toho dve deti a pätnásť rokov spolu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Išiel som mestom ako duch a snažil som sa byť neviditeľný. Vyhýbal som sa očnému kontaktu s okolím a zbytočne som nedráždil osud. Na Kamennom námestí ma pristavili dve dievčatá a snažili sa zistiť, či neviem ako sa dostanú na určité miesto. Prepáčte, netuším, ja tadiaľto len prechádzam, odpovedal som a ďalej hľadel do zeme, lebo očné viečko bolo v pokušení.

Ale potom som zablúdil na jednu z bočných uličiek a tam zbadal ten obchod. Mali tam samé dobré veci, klobásu, šunku, syry. Bol som už celkom hladný, veď som jedol pred hodinou a tak som tam vstúpil, pred očami môj krvný obraz a hneď vo dverách som si nabral plný nos ako predjedlo. Hľadel som na tie pulty, jemne nadvihol zrak na háky plné dobrôt a stratil sebakontrolu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prosím vás odkrojíte mi plátok tlačenky, len tak, do ruky si to zoberiem. Požiadal som a zabudol na správne stolovanie. Veď čo to budem prenášať, zabalené v papieri niekam do súkromia, aby som to zjedol. Pozrel som do očí slečne za pultom a oko dvakrát žmurklo. Nechcel som, to oko samo. Slečna sa usmiala a povedala. Máme čerstvé žemle, jednu prekrojím a spravím vám tlačenkaburger. To sa nedalo odmietnuť.


 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu