reklama

Low battery

Išiel som na návštevu ku kamarátovi do nového bytu, ktorý je vlastne starý, ale je nový. Našiel som to ľahko, lebo sa vyznám a navigácia trochu tiež. No márne som na zvončekoch hľadal jeho meno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Asi sa ešte nestihol označiť. Ale napísať meno na zvonček je to posledné čo súri, dôležitejšie sú napríklad hodvábne záclony. Chcel som otvoriť dvere do domu, vybehnúť po schodoch a zabúchať mu na dvere, ale magnety držali pevne kovovú bránu s niekoľkými nátermi.

Duchaplne som vybral mobil, že mu zavolám. Ikonka batérie svietila posledným dielikom na červeno, nočná mora mobilnej komunikácie v priamom prenose. No skúsil som, snáď výpary energie postačia. Batéria ma nechala dvakrát sa dotknúť a displej zhasol s náležitými efektmi, toľko šťavy ešte našla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chvíľu som stál pred domom a čakal, že snáď niekto bude chcieť vstúpiť a dúfal, že ma vpustí do domu. Ale nik nechodil, len jedna pani prešla okolo, zagánila a keby mala po ruke, isto hodí do mňa veniec upletený z cesnaku.

Tak som urobil to, čo snáď už tridsať rokov nie. Odstúpil som od domu, zapískal a skríkol jeho meno. Po pár sekundách sa z okna vystrčilo niekoľko hláv, ani jedna nepatrila kamarátovi. Len neznáme, zvedavé štice sa unúvali pozrieť na trúfalca, čo pod oknami vyvádza.

Hlavu som mal vykrútenú do neba a snažil sa identifikovať, či jeden zo zvedavcov predsa len nie je on, hoci na inom poschodí. Ešte raz som sa osmelil, zapískal som a zvolal jeho meno. Stál mi za chrbtom. Vo chvíľke ticha mi šepol do ucha, až som sa trhol. Nie som doma, že?

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu