reklama

Remíza

Na lavičke pred domom sedel smutný chlapec, v dlaniach tenisová loptička. Medzi ramenami hlava. Keby ho videla mama, upozornila by ho nech tam nesedí, lebo prechladne. Ale sedel tam sám, o lavičku opretá nová hokejka. Povedal som mu že s podobnou hráva Messi, myslím že som ho znalosťami zaujal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Chvíľu som mu tú loptičku kopal, bránkou bola lavička. Chytil všetky moje kopy, mal postreh, bol sústredený ako naozajstný hráč. Potom sa mi podarilo kopnúť strelu ktorá sa točila, falš oklamal oko brankára. Strela cinkla o tyčku a skončila v sieti, štadión burácal. Vravím mu, to bolo za tri body. Videl som, že sa pousmial.

Počas prestávky chlapec kontroloval novú hokejku, či ju veľmi neoškrel. Ja som si prehadzoval tenisovú loptičku z ruky do ruky a komentoval to ako večný súboj oboch rúk. Zrazu pravá nestihla zachytiť hod a loptička mi vypadla. Keď mi ju chlapec podal, povedal som mu že keď som bol malý, mal som stolný hokej a často som organizoval majstrovstvá sveta pravej ruky proti ľavej a naopak. Vždy som mal istého jedného diváka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chlapec sa uškŕňal a sledoval moje famózne hody. Vtedy ľavá nestihla spracovať hod a loptička mi vypadla. Čo to je? Mrzuto som zašomral, nad svojou nešikovnosťou pokrútil hlavou. Chlapec loptičku mrštne zdvihol a podal mi ju, povedal, to je predsa remíza.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu