reklama

Chlpatá vianočná ozdoba

Mal som mačku, volala sa Kamila. Keď prišli Vianoce, zvyčajne ležala na chrbte pod stromčekom a hrala sa s ozdobami. Zakazoval som jej to, ale ignorovala moje predstavy o bežných zábavách mačiek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Ty si mačkofil. Povedal mi kamarát, keď bol u mňa na návšteve. Sedel v obývačke, čierne tričko plné mačacích chlpov a Kamila mu priadla na kolenách. Z neotesaného dláždiča topánok sa zrazu stala mladá osemnástka, ktorá dokázala, ňu ňu, povedať v siedmych oktávach. Ale Kamila bola šťastná.

Nie je vaša Kamila pes? Spýtala sa suseda, keď vyzvedala aký tvor mi radostne cvála po byte keď nie som doma. Povedal som jej že nie, len je priveľmi jedinečná. Kamila je jednoznačne mačka, jej mama bola spontánna bengálska tigrica a otec veľmi odvážny kocúr. Vážne, spýtala sa prekvapene. Áno, po mame je taká veselá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kamila často chytala fiktívne myši, neviditeľné muchy na stenách. Striehla na domnelé potvory, sediac na poličke vedľa Dostojevského kníh a vôbec jej nevadili vágne väzby k ich obsahu. Raz mi doniesla k nohám čerstvo chytenú fiktívnu myš, pozrela na mňa a spravila, mňaf. Zdvihol som myš a hodil, dúfal som, že bude aportovať a vrtieť chvostom. Rozbehla sa, ale nevedela ju nájsť. Premena mačky na psa má v realite nesplniteľné kritéria.

Dnes je Kamila v krajine veľkého, chlpatého kocúra. Je tam veľa mačiek a veľa vianočných stromčekov s vianočnými ozdobami od výmyslu sveta. Mačky ležia na chrbte a hrajú sa s čačkami zavesenými na ihličí. Aké sú tieto dni? Budú Vianoce, tak šťastné a veselé.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu