reklama

Ako som cestoval autobusom na čierno

Pršalo a mne predchádzajúci deň vypršala platnosť električenky. Cítil som sa ohrozený možnou kontrolou v mestskom spoji, chýbala mi odvaha, za bieleho dňa jazdiť na čierno. Ostávalo desať minút do príchodu autobusu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Kúpiť si cestovný lístok pomocou mobilu je jednoduché. Na určené číslo zašlete prázdnu sms a problém je vyriešený. Napísal som číslo, no prázdna sms sa z môjho telefónu poslať nedala. Má to logiku. Nemá predsa význam, niekomu posielať len listovú obálku. Päť minúť do príchodu autobusu.

Použil som všetok dôvtip, skúsenosti a vzdelanie v odbore; mobilné správy, zameranie; prázdne. V niekoľko sekundovej slučke som prebehol svoje znalosti, aby som zistil, že do prázdnej správy treba zadať medzeru. Ak ti niekedy príde poštou obálka a v nej prázdny list, určite tam je minimálne medzera. Ostávali dve minúty.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Osobe na oddelení cestovných lístkov bola doručená moja prázdna správa, ticho zašomrala, opäť prázdna. Pozrela na číslo z ktorej bola odoslaná, to je Marian, o chvíľu mu príde autobus. Asi dúfa, že mu pošlem hneď odpoveď. Osoba si oprela hlavu o druhú ruku a pozrela von oknom, stekali po ňom veľké kvapky vody, prekvapivo smerom dole. Moja ďalšia prázdna správa jej bola doručená po tridsiatich sekundách a ďalšia vzápätí.

Ten chlap na mňa nalieha, pomyslela si osoba, už asi sedí v autobuse a má strach že ho chytia. Tvári sa ako samostatná batožina a hypnotizuje display mobilu. Uvažuje, že ak nastúpi revízor, bude hrať že nepočuje. No mohol by dopadnúť ako ten chlapík, čo sa tváril že je nepočujúci keď prišli Jehovisti a oni ovládali posudkovú reč.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potom mi mobilné zariadenie signalizovalo prichádzajúce správy. V súčte tri.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu