reklama

Pondeľa

Pondelok je najhorší deň v týždni. Za svoju polohu medzi ostatnými dňami nemôže. Ak by mohol, rád by bol nedeľa a volal sa trebárs pondeľa, ale tento post je už obsadený.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Pondelok má málo priaznivcov, jeho funpage je prázdna ako daňové priznanie žirafy. Nik na jeho adresu nepošle pozitívny status, nedá mu like, nezdieľa spoločné fotografie. Málokto sa na neho teší, je mu súdené znášať negatívne emócie. Vie sa veľmi málo, z jeho smutného, pondelkového života a nikoho to ani nezaujíma. Už v sobotu večer sa začne v negatívnom duchu spomínať a nedeľné emócie dielo dokončia.

Pondelok je hrozný deň. Zhrnul som toto všetko jednou vetou, náhodnému chlapcovi vo výťahu. Bol pondelok. Chlapec pozrel na mňa a vraj, pondelok je fajn. Udivene som pozrel na nastupujúcu generáciu, ktorej chlapec bol zástupca. Na pioniera, čo upgraduje negatívum prvého dňa v týždni cez kôru všednosti a vytiahne pondelok z tieňa spontánneho odsúdenia. Tento guru pravdepodobne pozná čaro toho dňa. Videl som v ňom vizionára, čo jedného dňa strhne masy a zmení ich názor na pondelok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Opýtal som sa prečo, opatrne, nech sa dozviem to tajomstvo, nech precítim ten tajomný kód a budem prvý zasvätený v tajomnom obrade výťahovej šachty. No, päťkrát sa vyspím a je sobota. Odpovedal mi chlapec s úsmevom.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu