reklama

Piktogram

Pred odchodom z domu, som skontroloval všetky dostupné indície. Obloha bola čistá, holuby na streche mi boli otočné chrbtom a mačka v dome oproti nebola v okne. Aplikácie nehlásili žiadne varovania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Kávové zrnká na dne pohára, tiež nevytvárali piktogram daždivého počasia. Preto som si neobliekol svoj obľúbený červený pršiplášť, ani gumené čižmy, veď pršať nemalo. V polovici cesty sa spustil silný dážď. Kým som prišiel na zástavku, bol som tak mokrý, že som už takmer vôbec nebol suchý.

Na zastávke pusto, stála tam iba staršia pani s dáždnikom. Postavil som sa pod prístrešok a ona pyšne a celkom sucho pozrela na mňa, celého premočeného. Asi nevedela pochopiť, ako môže byť niekto tak mokrý a tváriť sa prirodzene a tiež, prečo stojím pod strechou keď už je to zbytočné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po ceste prešlo auto veľkou rýchlosťou a priamo cez mláku pri chodníku. Tuším sa tomu hovorí vlna. Bola tak veľká, že by opláchla osemposchodový panelák. Voda ale s mojim odevom nemala čo robiť, stiekla ako poleva na zem. To pani, z polovice mokrá, zhíkla. Mne to už bolo celkom jedno.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu