reklama

Na pravú lavicu

Vo vlaku oproti mne sedel chlap v montérkach, pozrel som mu na topánky. Podľa nich to mohol byť murár, ale pokojne aj chovateľ holubov. Cítil som sa mizerne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Oči sa mi tlačili z hlavy von, hrozilo, že sa zmením na slimáka. Vzhľadom k rýchlosti za oknom, by som bol najrýchlejším slimákom široko ďaleko. Ale nepozeral som sa von, pretože ma hlava intenzívne bolela. Už viem, ako sa cíti bowlingová guľa po nočnej.

Od sprievodkyne som si vypýtal lístok na Hlavnú stanicu. Teda myslel som si, že som to povedal, pretože ona sa mierne predklonila a spýtala. Kam? Na pravú lavicu? Vysvetlil som jej, že sa cítim mizerne, neviem čo mi je a možno preto mi nie je dobre rozumieť. Opísal som jej svoje pocity, priblížil svoj zúfalý stav. Potom vlak vošiel do tunela, na konci bolo svetlo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď mi podávala cestovný lístok, na čele sa mi vytvorila kvapka potu. Stiekla medzi obočím na špičku nosa a odtiaľ mi kvapla presne na pery. To bude iba chripôčka, povedala a ja som zaplatil euro päťdesiat za stanovenú diagnózu.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu