reklama

Krátka sukňa

Išiel som z práce a bola zima. Míňala ma slečna v minisukni a bol som celkom rád, že nie som pekná žena. Tešil som sa z tohto zistenia, kým som nezbadal pod mostom spiaceho muža.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Vtedy som sa potešil plochej streche o ktorú sa delím s ďalšími jedincami. Veď strecha to je základ. Strecha to je bodka vo vete, keď ťa niekto spovedá zo súkromia.

Ležal tam a spal pod oranžovou dekou. Napadlo ma, že teplo v týchto dňoch je boh, ku ktorému sa modlí pravidelne. Možno sníva aj o stole plnom dobrôt, o niekom, na koho musí počkať, kým zakrojí vrúbky kuchynského noža do pokrmu.

Takto som rozmýšľal, čo všetko mu môže chýbať, čo potrebuje. A z celej škály čo napadnú, bolo ťažké vybrať to podstatné. A potom nasledujúce ráno, bolo skoro, čas sa dal vyjadriť v dvoch numerách, videl som ho ako kráča oproti mne. Ťahal kočík a na ňom zavesené plyšové hračky čo našiel pri kontajneroch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už bol blízko a napriahol sa k otázke. Prvé ma napadlo, že bude chcieť peniaze a odhadol som mince v mojom zadnom vrecku. Obidve do seba uvoľnene narážali. V živote síce nie sú peniaze dôležité, ale autor tohto výroku chýba, ako podstatný predmet v jeho vete. Napadli ma aj cigarety a sila splodín horenia. Prosím vás pane, neviete koľko je hodín. Spýtal sa ma celkom vážne.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu