reklama

Akty z nuda pláže

Jeden večer som sedel s kamarátovým otcom ticho pri jazere. On chytal ryby a ja som pozeral na dramaticky pokojnú hladinu. Nie že by to nebol chlap do dialógu, veď mi ráno povedal, ahoj.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Keď som prijal jeho pozvanie na podvečerný lov, starec sa uškrnul a prehlásil. Ale dnes bude určite nuda. Zo skúseností viem, že rybačka nie je karneval v Riu. Že je možno zábavnejšie pozerať na farbu, ako schne na stene, ale taká rybačka má určite niečo do seba.

Tak som tam sedel a počítal komárov, ktorí pristáli na mojej koži. Každý jeden bol uštipačný. Ryby už zjedli všetky návnady, najedené žiabrovali niekde v bahne a cvrček začal trúchliť za niečím definitívne strateným. Mohla to byť taká celkom fajn nuda, keď sa vám vybavia všetky tie okamihy, o ktorých ste si mysleli že sa definitívne stratili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz. Povedal zrazu starec a ja som sa zľakol, že má zaber. Pozrel som na hladinu a pri plaváku hľadal kruhy. Kruhy tam neboli, po hladine behali len tie zvláštne tvory čo sa neutopia, taký ten drobný hmyz čo popiera fyzikálne zákony. V diaľke, na pravom brehu, vystúpili zo šera lesa tri ženské postavy a vyzliekli sa. Potom vliezli do vody a chvíľu na seba s jasotom prskali vodu. Trvalo to len chvíľu, kým spláchli zo seba horúci letný deň a odišli.

Videl si? Opýtal sa starec. Tam na ľavo sa vyhodila ryba na hladinu. Som si myslel, že sa dnes už naozaj nič nestane. A usmial sa smerom na vodnú hladinu.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu