reklama

Výprask od slečny

Stretol som v meste slečnu, v náručí držala psa. Bol to značkový pes a bol šťastný, pretože sa stále usmieval. Ani sa nepohol, slečna mu zabezpečovala primerané množstvo pohybu a usmievala sa tiež, dôvod som nepoznal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Spýtala sa, či jej na chvíľu psa nepodržím, vraj mimoriadne potrebuje obe ruky. Povedal som jej, nech psa položí na zem, veď má štyri nohy, to hravo ustojí. Ona na mňa pozrela, asi tak, ako zvykne labami ošľahaný statik štvornohých tvorov a keby len to, asi bola zúfalá. Na každom prste jeden prsteň a keby len to, všetky sa javili zo zlata.

Súhlasil som a psa prevzal do náručia. Zavrtel sa ako vyoraný červ a vypadol mi na zem, slečna ani nestihla mimoriadne použiť obe ruky, myslel som, že ten dôvod som prepásol. Pes dopadol na všetky štyri, no hneď sa zvalil na bok a zakňučal. Dokonale zahral zraneného. Ona sa vyľakane otočila a uštedrila mi buchnát do hrudníka, päsťou obrastenou prsteňmi, až mi vyrazila dych.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zľakol som sa, že priletí na pomoc i druhá ruka, pretože bola voľná a nebezpečne blízko. Obavy boli na mieste, pri mojom tele bola v okamihu, no otvorila sa a pohladila ma po ramene. Prepáčte. Dve ruky, dve emócie, vravím si insitne, analyticky a úprimne, pretože so sebou vediem len priamu reč.

Cítil som sa v bezpečí, keď psa zdvihla zo zeme do náručia a dala mu veľkú pusu. A bol som celkom rád, že mala opäť zamestnané obe ruky.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu