reklama

Tesco story

Išiel som si do Tesca kúpiť tričko a ponožky. Tričko šedé a ponožky veľkosti dvanásť, obidve. Šedá farba trička je vhodná na všetky príležitosti a len dvanástky mi sadnú ako uliate.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Chvíľu som koketoval so žltým tričkom a myslím, že to bolo vzájomné. Omakal som materiál a skúsil vzájomnú priľnavosť jednoduchým testom, zasunul som ruku do rukávu a čakal, či sa poddá. Nebolo to ono a uvedomil som si tiež, že žltú farbu nosí aj osa a kamufluje to čiernymi pásmi. Čo keď sa tie osy začnú zlietať ku mne a bodať, lebo nie som v utajení.

Šedé tričko som nenašiel, ale všimol som si krátke nohavice a tie sa mi celkom páčili. Mali vrecká, zips a boli krátke tak, že neboli krátke úplné. Len pás sa mi nezdal povedomý. Bol mi celkom cudzí. Takto som si obhliadol ešte košeľu, čo sa nosí rozopnutá až po pupok. Tam som váhal, pupok mám pekný, prečo ho neukázať, ale košeľa nemala gombíky. Ráno, keď by mi bolo chladno, čo by som si pozapínal. Musel by som sa v chladnom počasí, zašívať v teple.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pozrel som veselé ponožky s kvetovaným vzorom a potom ďalšie, s koníkmi a slonmi. Také, čo sa nosia skryté pod dlhými nohavicami a vysokými topánkami a spôsobujú nepredvídateľné množstvo zvláštnej radosti. Chcel som si ich kúpiť, hoci ešte nie je sezóna, ale veľkosť dvanásť vraj nemajú, ani mať nebudú.

Keď som sa vrátil domov, uvedomil som si, že na oblečenie som si nič nekúpil. Ale niečo som kúpil predsa. Vybral som z tašky pliecko na guláš, kilo cibule a chladené kuracie krídla. Dve klobásy, slaninu a dve rajčiny na vnútornú dekoráciu chladničky.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu