reklama

Spánkové sanatórium

Človek dokáže zaspäť kdekoľvek. Posteľ nie je dôležitá, keď príde spánkový deficit. Na zaspanie stačí vlastné telo. Znalec spania zaspí opretý o stenu, alebo uprostred vety.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Aj na lavičke, vedľa pracovnej čaty, ktorá hydraulických kladivom rozbíja asfalt sa dá spať. To sú tí spáči, ktorým spánok závidím. To ja nedokážem. Stiahol som si aplikáciu, ktorá má navodiť taký hlboký spánok. Vybral som si zvuk, zrnenie televízora. Počúval som ten zvuk a čakal, či predsa len nezačne vysielanie. A keď som si pustil čvirikanie operenca, čakal som či prestane. Mne len tak ľahko, hlboký spánok fikcie neprivodia.

Raz som išiel vlakom a v preplnenom kupé, boli okrem mňa ešte ďalší dvaja chlapi. Jeden zaspal, len čo sa vlak pohol a ten druhý len čo to zbadal. Vravím si, vidíš majstrov, uč sa. Okno dokorán, lebo klíma je predsa len luxus, keď ideš tristo kilometrov uprostred leta a za cestu zaplatíš toľko, ako za pár dní pri mori. Hučalo to a zvlášť, keď taký vlak ide po moste. Neskutočná prezentácia kvalitného spania. Fľašu borovičky som zbadal až neskôr.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skutočný veľmajster zaspí postojačky, bez opory. A len vyvolený zaspí pri chôdzi. Ale majstri spánku majú nasledovníkov. Ráno som sedel v autobuse, vedľa mňa chalan a s mobilom v ruke si krátil voľný čas. Na zastávke v meste nastúpili revízori. Akoby jeden luskol prstami, chalan spal. Neskutočné. Hlava na skle a vôbec nereagoval na výzvy kontrolórov, ani na mykanie ramenom. To je mladý majster, vravím si, uč sa.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu