reklama

The rozum

Našiel som rozum, ležal na zemi. Aby sa vedelo, vyzerá celkom obyčajne, lebo sa šíria fámy, že rozum ma nevšedný vzhľad. Rozum má fádny výzor, vždy mu išlo iba o obsah.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Pátral som komu patrí, so všetkou vážnosťou som hľadal vlastníka. Pýtal som sa chlapa, čo ma skoro autom zrazil na chodníku, či stratil rozum. Prstom, ktorý mi ukázal v otvorenom okne, mi na otázku stručne odpovedal. Prebodol som ho myšlienkou, že si na vrakovisku kúpim dvere od auta, aby som na podobné situácie bol pripravený a vedel primerane reagovať. Potrebný prst mám.

Hľadal som ďalej, kde koho sa vypytoval a príležitostí som mal habadej. Opýtaní krútili hlavou, hromžili, ukazovali zaťaté päste a iným spôsobom mi dávali najavo, že moja otázka nenašla správneho adresáta. Už som rezignoval a tak s prosbou idem za tebou. Spýtaj sa, ak náhodou budeš mať koho, či niekomu nechýba, či niekto nestratil rozum. Ak takého nájdeš, budem rád.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ten rozum vyzerá celkom obyčajne a takmer nič neváži. Je čistý, má pevný povrch a jednoduchú štruktúru. Ale každým dňom z neho ubúda, bude to asi tým, že sa nepoužíva. Nie, nie je môj. O mojom, dávno stratenom nemám dodnes žiadne správy.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu