reklama

Ďalekohľad

V meste ma pristavil chlap, či nekúpim od neho ďalekohľad. Samozrejme, mal ho so sebou a predviedol mi všetky jeho funkcie. Hlavne priblíženie a to tak, že si ho priložil k očiam a pozrel cez optiku niekde za mňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Povedal som mu že ho nepotrebujem, lebo málokedy, až nikdy, chcem vidieť diaľku blízko. Vysvetlil som mu teóriu akčného rádiusu zvedavého jedinca, že keď chcem niečo vidieť zblízka, tak k tomu idem bližšie. Pozrel na mňa šialene smutne a prehlásil, že ho potrebuje predať lebo nemá peniaze, je hladný, smädný a potrebuje cestovať domov kde ho čakajú štyri, tiež hladné deti. Ďalekohľad som napokon kúpil, vyzeral byť ako nový, pýtal desať eur.

Mal som ďalekohľad a môj život sa vôbec nezmenil. Bol taký istý ako pred tým a hodnota môjho portfólia klesla o desať kreditov. Pri Dunaji som sa pozrel cez neho na druhý breh a to že lokalitu vôbec nepribližoval, bolo to najmenej. On ju zahmlieval, vlnil a pravdepodobne pár metrov k vzdialenosti pridal. Bol to špeciálny bonus, ten ďalekohľad priestor zväčšoval.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napriek tomu som ho niesol domov a hľadal pre neho uplatnenie v živote. Lebo vyzerať ako ďalekohľad, ale nepribližovať, je dosť nepríjemná kombinácia. Pri dome som ho dal deťom čo sa tam hrali, nech sa chvíľu o neho klbčia, vyhral ten silnejší. Pyšne ho potom zdvihol k očiam a pozeral vážne pred seba. A kým mu ostatné deti závideli, nič neprezradil.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu