reklama

Odporúčam

Vrhám veľký tieň. Už som sa zmieril s tým, že môj tieň v ideálnom dennom čase, pokrýva značný povrch zemegule. Môj tieň je niečo ako môj súkromný svetadiel, ktorý spravujem pomocou svetla a tela.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Raz som takto čakal a už ani neviem na čo, asi som sa nedočkal. Čakám často. Čakanie je ideálne na vyplnenie časového úseku k začiatku určitého deja. Odporúčam. No ako som tak čakal, pozeral som pravdepodobne tým smerom, odkiaľ som očakával impulz k prerušeniu čakania. Svietilo mi slnko na čelo a vrhal som tieň. Už mi bolo dlho takto čakať, tak som sa obzrel za seba a tam v mojom tieni stál dedko a škeril sa na mňa. Chcel som sa ohradiť, no zrazu ma prepadlo nutkanie, pozrieť sa náhle tým smerom odkiaľ som čakal ten impulz.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som sa opäť otočil, stále tam stál. No pribudli ďalší dvaja dospelí, niekoľko škôlkarov i s učiteľkami. Štyria tankisti so psom. Alibaba a jeho kumpáni. Tiež dvaja robotníci, jeden z nich zvieral rokovať lopaty. A párik milencov. On si ju tak stískal a mojkal. Asi si myslel, že sa mi nepozdáva jej farba, lebo mi s takým ľahkým úsmevom povedal. No zelenšia už nebude.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu