reklama

Internet

Včera večer som bol poliať kamarátovi kvety, to ja viem. To sa zoberie nádoba s vodou a do určeného priestoru vyprázdni. Rastliny to s gravitáciu sebe vlastnou vypijú, pookrejú a ďalej si rastú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Ale nešiel internet, lebo to ja mám dovolené za odmenu. Ani jedna nula, ani jednotka. Bezprizorne som blúdil po byte a podchvíľou pozrel oknom, či neuvidím internet vchádzať do domu. Tak toto je ten koniec sveta a utrel som si veľkú slzu pod okom. Čarovný svet bol nečinný. Čierne vízie ma napadali, v cudzom byte sú tak smutnejšie. Svet sa prestal točiť a rieky tiekli k svojim prameňom. Vtáci si schovávali hlavy pod krídla. A v lese určíte vlci vyli a kukulienka nekukala.

Po niekoľkých temných minútach apokalypsy, niekto zazvonil pri dverách. Myslel som že je to internet, no bol to sused, ani som sa nečudoval že ma nepozná. Chcel sa opýtať, či nielen on prežíva dramatické okamihy. No ani nemusel, smutná tvár a ruky spustené pri tele ma prezradili. Chvíľu sme trúchlili v predsieni. Trochu sme smútili pri nečinnom modeme. Vnučka je u nás, zajtra majú v škole voľno, podotkol. Poľutoval som ho, bolo to úprimné.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu