reklama

O chladnom vzťahu

V piatok som prišiel neskoro domov. Bola už tma a tak som len pozrel na jej siluetu v kuchyni. Ani sa nehla. Mesačné svetlo sa predieralo žalúziami cez vrstvu prachu. Ja som len zazrel na vysávač a šepol mu. Neboj, tento rok ta určite vybalím zo škatule.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Chvíľu som chodil okolo nej aby videla môj istý krok, aby videla že dôvod môjho neskorého príchodu nebude v lacnej zábavke, že meškanie je mimo mňa, tak ako jej teplota, náš vzťah je často na bode mrazu. Nevydržal som, jemne som sa jej dotkol a nahmatal v šere pánty. Otvoril som ju a v jej útrobách sa rozsvietilo to magické svetlo a ja som pochopil aký je nás vzťah napriek všetkému hlboký.

Večer je to také intímne. V zaváraninovej fľaške sa v kvapaline nehybne vznášala uhorka, osamelá zlatá rybka, čakajúca na lovca s dlhými prstami. Rybička našej lásky. Nechal som ju žiť, nech si pláva s nádejou v sladkokyslom náleve. Mnoho iných pokušení sa ešte nedávno skrývalo za dverami v tej chladnej komnate. Aká je chladná a v mraziacom boxe čas medzi nami vytvoril ľadové bariéry.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rozmrazím ťa, povedal som jej odhodlane a otvoril dvierka mrazničky dokorán. A ľady sa topili a ja som z dlažby stieral kaluže vody. Dlho do noci, kým neostal ani jeden krištáľ nevhodného skupenstva. Hneď od pondelka budem nosiť do jej komnát dobroty od výmyslu sveta, aby som mohol k nej kedykoľvek pristúpiť ako muž a lakoty z jej vnútra vyjedať.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu