reklama

Hlavové dekórum

Keď som sa po dlhej dobe oholil, zistil som že mám ústa. Bolo to veľmi estetické zistenie. Trochu inde ako som si posledné dni vkladal potravu, ale nie až tak veľmi, boli pod nosom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

No nenosil som to len tak ledabolo, ako medveď husle. Aj mi vraveli, to máš pekné, upravené a tie koráliky. Aké koráliky, reagoval som prekvapene a hodil si do úst hrsť arašidov.

Vždy som závidel mystickým starcom ich hlavové dekórum. Také to obrovské paf na tvári. No ale aby ste vedeli, hlavne dámy, niektoré, je to komplikované. A pritom nič zvláštne nenúti nechať sa zarásť. Vo svojej knihe Ernest Imello popisuje, prečo si nechal v zimnom období narásť bradu. Knihu nikdy nedopísal a preto z nej veľmi rád citujem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prídem večer snehom domov a pri potoku je už tma, čepeľ britvy sa v slnku neleskne. Len sovy z lesa húkajú. A veľakrát aj nie, zvlášť keď sova uprostred hú zamrzne. Aj si koľkokrát tvár napením, no potom stuhnem s ostrým v ruke v žalostnej predtuche, žeby ma až ráno našli.

Podobným spôsobom som zarástol aj ja. Kým narástlo aj sa mi smiali, že vyzerám ako zle vyrobená zubná kefka. Aj mi vraveli, že vyzerám ako google mapa a prstom ukazovali na líci konkrétny svetadiel. Stretol som na parkovisku kamaráta, bol smutný. Chcel som ho rozveseliť tak som mu povedal, že možno bude snežiť. Pozrel na letné pneumatiky na svojom aute a neusmial sa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potom pozrel na mňa a povedal, že to čo mám na tvári sa už nenosí, že je to prežitok. A som strašne out. Chcel som sa ohradiť, že sa mýli, chcel som sa zastať svojho porastu a v krátkom monológu na jedno nadýchnutie ozrejmiť čaro takého vzhľadu. No začalo snežiť a v ten okamih to stačilo.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu