reklama

Prečo sa ženy smiali

Ráno som išiel do práce, oproti mne dve ženy piekli. V tieto dni je pečenie nosná téma každej cesty, pred týždňom doupratovali. Už si to ani nevšímam, svoje vety o počasí som už dávno povedal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Plnili lekvárom lepeňáky a mne sa sladko hojdala hlava v tejto predstave. Vyzeralo to že mám pochopenie pre každé slovo, no ja som sa snažil nezaspať. V polovici cesty zarobili cesto na medvedie labky, nešetrili orechmi. Keď autobus prudko zabrzdil, pretrhla sa im niť. Na chvíľu stíchli, formičky v trúbe na osemdesiat stupňov, hrozilo že sa príliš vysušia.

Vraj čo som taký sklesnutý. A ja že som do polnoci piekol perníky. Zasmiali sa, či naozaj. Pritakal som a oni sa smiali ešte viac, ako na vydarenom vtipe. Keď som povedal, že teda nie perníky, len sme deň pred tým oslavovali dni potom, vybrali konečne medvedie labky z trúby. V poslednej chvíli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som sa vrátil domov po dvanástich hodinách v práci, urobil som z práškového cukru polevu na zdobenie. Snažil som sa z celej sily, no niektoré napriek tomu vyzerali ako po nálete holubov. Ženám poviem pravdu a oni mi aj tak neveria.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu