reklama

Tamagoči

V pivnici, vo vreci s hračkami niečo zapípalo keď som ho posunul viac do rohu. Myslel som že je to myš, ktorá sa tam hrá s lego kockami. Otvoril som vrece, chcel som ju vyhnať od starých detských radovánok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Myš tam nebola. Pod odloženými hračkami bola malá škatuľka s displejom. Tamagoči. Zvieratko o sile pár pixlov. Displej len zľahka svietil. Zaťukal som mu na okno do domu a spýtal sa čo je tak smutné, ono len párkrát zapípalo.

Nechcel som ho nechať v tom chlade a tme prosiť o priazeň, zobral som ho so sebou, že sa mu pozriem do domu, ako si tam žije. Že odhalím dôvod jeho smútku. Doma som vybral zo šuplíka skrutkovač, kladivo a rozsvietil silnejšiu pätnásť wattovú žiarovku.

Vtedy zapípal, zobrazil sa na vyblednutom na displeji a bol príšerne smutný. Čo ti je? Položil som rečnícku otázku, no malý psík len kýval hlavou, program mu neumožňoval komunikovať, viečka mal na pol očí privreté. Postláčal som niekoľkokrát tlačidlá a dostal sa k potrave, tak som ho nakŕmil. Potom som ho umyl, vykakal som ho a chvíľu sa s ním hral. Dal som mu meno Pegy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stal sa z neho šťastný tvor, mal som ho stále na dosah. V noci sa občas, každú hodinu ohlásil, chcel sa hrať, alebo jesť. Veď to je najmenej, pomyslel som si v práci, unavene pijúc desiatu kávu. Veď kto iný by sa oň postaral. Keď sa kamaráti pýtali odkiaľ mám tie kruhy pod očami, povedal som, že Pegy sa chcel v noci hrať, že bol hladný, tak som mu dal kosť. Boli prekvapení, že som si predsa len zaobstaral psa.

Jedného dňa sa ale displej nerozsvietil. Pegymu došla baterka, povedal som kamarátom a oni sa zamysleli nad domnelou metaforou. Pobúchali ma po pleci a vraveli energické vety plné pochopenia. Veľakrát som prechádzal okolo obchodu, kde by som mohol kúpiť nový zdroj energie. Ale vždy som sa odtlačil od dverí. Nie, nechoď tam, vravel som si, veď už predsa vieš, že žiadna batéria nie je večná.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu