reklama

Byť prvý

Moja túžba byť prvý ma niekedy silno prepadne a ja sa snažím urobiť všetko aby som jej ulahodil, aby som ju naplnil a nenechával ju napospas náhode, lebo takým spôsobom by nikdy nebola spokojná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Jedno viem, že časy keď by som mohol vyhrať preteky, napríklad v behu, sú dávno preč. Vyhrať, byť prvý a pred sebou nikoho nevidieť. Nie je to dané ničím iným, len skutočnosťou, že sa mi nechce trénovať takým spôsobom aby som dodal telu potrebné množstvo stimulov. Pocit víťazstva sa snažím nachádzať iným spôsobom.

Napríklad byť prvý na piesočnej pláži, keď je piesok uhladený odlivom a nikde žiadnej stopy po ľudskom jedincovi. To by bolo fajn, ale nepodarilo sa. Pláž bola plná kameňov a vtáčie bomby farebne kazili súvislý farebný odtieň. Alebo napadaný sneh, bez ľudskej stopy, to by bolo. Ale keď naposledy v Bratislave nasnežilo, všetky tri snehové vločky sa roztopili rýchlo, nebolo to ono. Smutne som prežil ten kalamitný deň.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Išiel som na starý most a vtedy som uvidel niečo, čo ešte nikdy. Hneď na začiatku som pozrel pred seba a tam nikoho. Trasúcou rukou som opatrne vybral mobil, aby sa tá skutočnosť nezmenila. Rozkročil som sa a začal som nedočkavo fotiť priestor pred sebou, aby som sám sebe uveril, keď si na to spomeniem. Chcel som dosiahnuť čo najlepšiu kompozíciu a iné cudzie slová. Stále som nebol spokojný a pamäť telefónu sa plnila zábermi. Už mi tuhli prsty na rukách a palec sa vyčerpane šmýkal po spúšti.

Už?" zachrčal mi za chrbtom uzimený hlas. Otočil som sa a pozdravil dvoch cyklistov, dva páriky mladých ľudí, troch turistov z Poľska, jedného kokeršpaniela aj pani ktorú venčil. Aj staršieho pána ktorému patrili tie slová. Poďakoval som a povedal; Už! Vykročil som a kráčal rýchlo, obavu som mal hlavne z tých cyklistov, ale moja vôľa sypala do kotla plné lopaty uhlia. Neobzeral som sa a v polovici mosta som už utekal. Bol som prvý a vyhral som.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tu foto

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu