reklama

Ako som sa s kravou porozprával

Raz som sedel na kraji lúky a jedol som prinesený olovrant. Na lúke sa pásli kravy, niektoré mali zvonce veľké ako kotlíky. Tie čo zvonce nemali, vyzerali tak isto všedne, ako tie čo ich mali.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Prišla ku mne jedna z nich a chcela mi tlačenku zožrať. Povedal som jej nech to nechá na pokoji, nech sa pasie. Ale bola otravná takým kravským spôsobom. Jazykom sa zalizovala a evidentne mala chuť na moju dobrotu. Vravel som jej, že hoci mi je sympatická, ochutnať jej nedám. Veď ona ma mliekom tiež neponúkla a určite mala pri sebe pár litrov.

Keď som dojedol stále tam stála a pozerala na mňa smutne očami s viečkami obsypanými muchami. Kravy muchy nemusia, ale muchy, tie asi nikto nemá rád. Možno lastovičky, no žiadna tam nebola aby jej tie muchy vyzobala. Na lúku som cez ňu nevidel, aj som jej to povedal, že mi cloní, nech sa hegne, ale ona nič. Mávala chvostom, stále na tom istom mieste a začala prežúvať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Povedal som jej, že som z mesta, že tadiaľ iba prechádzam. Nezaujal som. Prežula a nechápavo si oblizla nos, hneď potom, ako chvostom odplašila húf múch. Nereagovala na nič, s kravami sa nedá vôbec rozprávať. Vstal som a rozlúčil som sa. Povedal som jej, že jej pošlem pohľadnicu kde bude odfotené mesto, ale nič som neposlal. Snáď sa ešte stretneme.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu