reklama

Test inteligencie

V Pondelok na mňa jeden šofér cez okienko stiahnuté na dva prsty zakričal, že som debil. Chcel som sa za ním rozbehnúť a povedať mu, že to tak nie je, ale ako by som mu to dokázal. Veď nemám o tom žiadne potvrdenie, nemám to na papieri.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

I tak som nemohol utekať, lebo som nemal kam odložiť v dopravnej zápche auto. Doma som nad tým premýšľal a rozhodol som sa, že si urobím IQ test. Je to najrýchlejší spôsob, ako sám seba presvedčiť o opaku klamlivého obrazu, ktorým dokážete pôsobiť na svoje široké okolie.

Veľmi som sa nezaťažoval výberom, riešil som hneď prvý, ktorý mi google ponúkol. Tridsať minút času stanovených na zhodnotenie schopností bol krkolomný. Od piatej otázky som postupoval intuíciou, silne koncentrovaný, s osudovou predtuchou definitívneho potvrdenia vysokej intelektuálnej úrovne a okamžitého zaradenia medzi top špičku menza ľadovca. Vyčerpaný, pár sekúnd pred vypršaním limitu, som potvrdil ukončenie testu. Loading mi ponúkol opäť nabrať dych, aby mi ho jednoduchá veta, pre korektné ukončenie testu zašlite sms na uvedené číslo, opäť dych výrazne prehĺbila. Márne som venoval svojmu intelektu tridsať minút. A to tam bolo uvedené, free.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vyhľadal som iný test a niekoľkokrát ho zopakoval. Plánoval som svojmu egu ponúknuť korektný priemer zistených hodnôt. Stačilo pár poznámok, kalkulačka, inštruktážne video a vlastnú hlavu aj s obsahom. Po pár hodinách testovania som dosiahol uspokojivý koeficient. Počiatočný ostych svojho umu pripisujem aj tomu, že sa cielene schovával pod maskou všednosti. Naplno sa prejavil až pod tlakom tajomných ambícií. Nebude sa predsa hneď, na prvý pokus, predvádzať v dvestobodovom šate.

Aj ja mám IQ a je to také príjemné. S egom výkonného procesora som sa ráno vybral do ulíc, usmieval som sa. Spokojný sám so sebou, čo je veľmi zvláštny stav podobný nespokojnosti. To isté vytrženie, identický pulz. Z práce som sa ponáhľal, aby som stihol úradné hodiny. Zašiel som na poštu zaplatiť šeky, potom nakúpiť do potravín. Odviezol som sa na trhovisko a cestou naspäť som vyzdvihol z opravy topánky. Nič mimoriadne. Dnes večer si budem musieť vyplniť pár ďalších testov.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu