reklama

Výťah

V presne stanovených mechanickým dávkach, ponúka náš výťah svoje dva metre štvorcové. Losovacie zariadenie kabíny zozbiera náhodné čísla a výsledok vyhodnotí prízemie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Privolal som výťah. Ten vedomý si svojich možností a držiac sa jasného programu, namotal lano, aby sa dostal k vyšším požiadavkám jedincov. Bol som na prízemí a susedkin pes mi ovoniaval topánky. Tiež by som ho ovoňal, no nemusím, viem čo je zač.

Vylosované čísla vystúpili a vyprázdnili žrebovacie osudie. Potom sme nastúpili my. Výťah sa pohol, žalostne zastonal nad rannou záťažou. Pes mi pozrel do očí a vzápätí sa ma suseda pokúsila trafiť otázkou. Jéj, vy ste opálený, že ste boli pri mori? Nie, bol som na iných brehoch. Reagoval som vyhýbavo, no zanechal breh pre pocit istoty. Dnes nejdete do práce? Skúšala zamieriť a mierne sa natočila, aby rozumela prípadnej odpovedi. Zamietavo som pokrútil hlavou. Idete z nočnej? Vyzvedala, aby doplnila informáciu do databázy o zvláštnom pohybe osôb. Á, ešte máte dovolenku. Radostne strelila a ja som jej nadšenie radikálne vymazal negatívnym potočením hlavy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jackpot nepadol. Viezli sa na vyššie poschodia konštantnou rýchlosťou. Pes sa začal potiť a posmešne na mňa vyplazoval jazyk. Telepaticky som mu tlmočil, zákaz smiechu v uzavretých priestoroch. Nebudem jej predsa hovoriť, že som už bol na ceste do práce, no musel som sa vrátiť domov. Ráno som si namiesto mobilu zobral ovládač televízora. Dovolenka okrem opálenia, zanechala aj iné stopy.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu