reklama

Živím sa hľadaním stratených vecí

Najskôr to na vyzeralo na živnosť, no dnes je to prosperujúca spoločnosť. Zamestnávam sám seba, som dobrý zamestnanec i solídny šéf. Mám neobmedzenú pracovnú dobu a v tom čo robím, som najlepší.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Mojou pracovnou náplňou je hľadanie vecí, ktoré sa javia, že sú definitívne stratené. Mám svoje osvedčené postupy a preto vždy moja činnosť končí úspešne. Vychádzam z teoretických úvah o pohybe vecí, analyzujem činnosť niekoľko hodín dozadu a získané indície, sú základom na úspešne dohľadanie stratených vecí.

V poslednej dobe sa moja činnosť stáva náročnejšou. Stratené veci nachádzam na čoraz nelogickejších miestach a musím priznať, že i náhodne. Tým priznávam, že o týchto veciach som ani netušil, že sú stratené a tak prichádzam o prácu. Nočnou morou profesionálneho hľadača, je práve tento stav.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Začalo to tým, že som na tanieroch v skrini, náhodne objavil, nedávno kúpené, ešte zabalené maslo, ktoré už zmenilo skupenstvo, tvar i použiteľnosť. A potom v kúpeľni chlieb, ale nehľadal som ho, zisťoval som kde je mydlo, ktoré som kúpil. Mydlo bolo náhodne objavené v chladničke.

Mojou poslednou, serióznou prácou boli kľúče. Objednávku na hľadanie, som dostal pred dverami do domu. Zateoretizoval som si, analyzoval a dokonalou úvahou som dospel k tomu, že budú asi tam, odkiaľ som sa vracal domov, lebo v ten deň som nikde inde nebol a išiel som tam priamo z domu, bez tejto objednávky. Dobrý deň, nezabudol som si tu kľúče. Pýtam sa mladíka na recepcii fitnescentra a tvárim sa isto, musia tam byť, som profesionál. Áno zabudol, aj mobil, odpovedal suverénne. Asi toho mladíka zamestnám.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu