reklama

Herec

Keď sme mali desať rokov, vedeli sme o dievčatách všetko. Aj to, že vedia ako sa používa hrebeň a niekedy sa spolu smejú iba tak, bez príčiny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Neskôr, sme s kamarátom podobný smiech objavili v konzerve s názvom Bowle. Bolo to síce iba ovocie, ale veľmi zábavné. Keď ho nik nevidel, preskočil plot pri kine a prehľadal smetiaky. Premietač tam vyhadzoval kúsky filmov, keď sa pri premietaní roztrhol. Vidíš, toto je Sofia Lorenová a tu Ornela Mutiová, vravel a ďobal do filmu ukazovákom. Pod nechtom mal vždy toľko hliny, že si tam mohol nasadiť trávnik.

Raz budem slávny herec a budem bozkávať na ústa všetky tie pekné herečky, vravieval a ja som nemal dôvod neveriť. Keď má človek desať rokov dokáže veriť len tak, bez dôkazov, spontánne a čomukoľvek. Sedel som minule pri káve, v cukrárni a sníval o cigarete, keď ku mne pribehol. Ahoj, ako sa máš, nepožičiaš mi päť euro? Zhrnul niekoľkominútový rozhovor do jednej ušľachtilej vety a dramaticky mi pozrel do očí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Požičal som mu, nepochopiteľne som nezaváhal. Určite mal stretnutie s filmovým producentom, alebo režisérom, ktorý sa ho chystal obsadiť do hlavnej úlohy v novom filme. Stretnutie s niekým, kto odštartuje jeho filmovú kariéru. Lebo pravda je taká, že sa mu nepodarilo splniť si svoj sen. Ľudia síce vravia, že už v jednom filme hral, vraj v takom, kde sa hercom nepozerá veľmi do tváre.

Viem, že mi tie peniaze vráti. Raz keď bude slávny herec a bude sa vo filmoch bozkávať s krásnymi herečkami, spomenie si, že som mu požičal peniaze a hneď ma vyhľadá, aby mi ich vrátil. Možno mi donesie autogram niektorej z nich a ja si ho dám zarámovať.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu