reklama

Až raz budem prezident

To, že každý môže byť čím len chce, je viac než istá vec. Ak sa už v detstve podsúva táto teória, jedinec má čo robiť, aby si v ďalšej časti života ujasnil svoje možnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Byť prezidentom, nie je u detí veľmi v obľube. Skôr smetiar, alebo policajt. Ja som tiež nechcel byť prezidentom hneď, to až rokmi, keď som zanevrel na kariéru hrdinu, som sa sústredil na pôvodnú sugesciu. Ale aj taký hrdina sa má. Sedí niekde vysoko v horách na skale, alebo na mrakodrape a čaká, kým ho niekto zavolá. Pozerá do diaľky, pláštenka veje vo vetre a lietadlá len tak lietajú okolo, až to hučí v hlave.

„Ak budete pekne papať, veľa spinkať a správať sa slušne môžete byť čím len chcete, pokojne aj prezidentom." Tak nám to občas, pred obedným spánkom ordinovala učiteľka v škôlke. Veril som jej, no na chvíľu ma dostal životný štýl hrdinu. Pláštenku mi však už dávno zožrali mole, teraz čakám, kým sa to stane. Pekne jem, veľa spím, správam sa slušne a čakám. A čakám kedy bude zo mňa prezident.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Náhodnému dieťaťu, ktoré ma priateľsky hrabličkami mlátilo po chrbte, pod dozorom svojho driemajúceho otca na detskom ihrisku, som povedal, že mňa to nebolí. Syndróm hrdinu, čo vám poviem. Skoro sa rozplakal. „Čím chceš byť, keď budeš veľký?" Spýtal som sa ho hneď, bez prípravy, aby som doplnil údaj do mojich štatistík. Zarazil sa, pripadal si asi dosť veľký hneď v ten moment. „Budem biť hrabličkami." odpovedal suverénne.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu