reklama

Ja nikdy nemeškám

Nikdy nemeškám, vybudoval som si na tom image. Precíznymi, dlhodobými postupmi som dosiahol dokonalosť, stala sa zo mňa legenda. To je ten, čo nikdy nemešká, hovoria ostatní a ťukajú si na čelo, aby zdôraznili lokalitu kde to mám úplne v poriadku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Presné naplánovanie času pred stretnutím a intuícia bežne nepredvídateľných okolností sú tajomstvom môjho úspechu. Tiež časová rezerva, ktorú vhodne rozptýlim do reálnej vzdialenosti od bodu stretnutia. Jednoduchšie povedané, buď idem rýchlejšie alebo pomalšie. Aj včera som zas prišiel včas, na miesto stretnutia dohodnutého na šiestu hodinu.

Pár minút po šiestej som bol stále sám. Tých pár minút vylepšilo môj kredit stretnutia. Rozhliadam sa a opakujem si miesto a čas, utvrdzujem sa, či som na správnom mieste v dohodnutú hodinu. Nepochybil som a tak ďalšie minúty sú k dobru, pretože sa cestou mohlo stať čokoľvek. Môže meškať spoj, vytvorila sa dopravná zápcha, povodeň, uvoľnila sa zápcha. Po ďalších minútach sa mi spontánne upravuje držanie tela a statické čakanie sa mení na prešľapávanie na mieste. Kontrolujem čas v pravidelných intervaloch, čo ale nemení skutočnosť, že ubehla polhodina. Nie som nedočkavý a nevyhľadávam v mobile telefónne číslo, veď to predsa môžem uhrať, že som prišiel pred chvíľou, aby nedochvíľny účastník stretnutia netrpel mojou famóznou dochvíľnosťou. Na moment zapochybujem, či som dodržal všetky dohodnuté podmienky stretnutia. Vzápätí sa uisťujem, že som dodržal všetky dohodnuté podmienky stretnutia. Miesto je správne aj čas som dodržal. Ubehlo štyridsať minút.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Telefonujem a verím, že telefón na druhej strane silne reprodukuje nepríjemné zvonenie. Skrývam torzo hnevu do krátkej otázky a počúvam hlas v telefóne; Áno Marian, viem kde, viem o ktorej, ale určite sme sa dohodli na zajtra.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu