reklama

Bol som na návšteve

Zbalil som bomboniéru čo mi nechutí a vybral som sa na návštevu. Toto obdobie je vhodné na podobné aktivity, doma už došli zásoby a plyšový maco prestal komunikovať. Dôležité je ale, byť pozvaný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dalo by sa aj zazvoniť pri dverách do cudzieho bytu, uvítať sa a pozvať dnu; Mám vás rád a dnes budem u vás večerať. Štandardne sa to ale nerobí, ak nepoznáte kvalitu domácej kuchyne, hoci ja nepohrdnem ani Vifonom. Čo ale očakávam, sú domáce koláče. Vyrástol som na medvedích labkách, vanilkových rožkoch a metrových koláčoch Obdivujem zručnosť a vôľu osôb, ktoré aj dnes, v čase miódu a neduživého masla, dokážu vyčarovať spomenuté lakoty vysokej kvality.

Hostiteľka sa bonboniére určite potešila, pretože ma vyzvala, že sa nemusím vyzúvať. Byt bol prázdny. No nie úplne, bol tam nábytok a také tie veci dennej potreby, ako lyže, či koberec, ale ľudia tam neboli. Hralo rádio, televízor zapnutý, počítač reprodukoval hudbu a papagáj v kuchyni sa to všetko snažil napodobniť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetci sedeli na balkóne. Ono je to totiž tak, že u nej, hoci má byt veľký a pekný, návštevy sedávajú vždy na balkóne. Je jedno aká je ročná doba, všetci sedia na tom malom priestranstve. Teraz v zime zakrútení v dekách. Ponúkla mi jednu, zabalil som sa do nej a vtesnal do spoločnosti, snažiac sa nepodpáliť svoju prikrývku jednou z horiacich sviečok. Je fajn, sedieť, tvár vedľa cudzej tváre. Nechal som sa nakŕmiť subtílnejším spoločníkom, ktorý dokázal uvoľniť v takom stiesnenom prostredí svoju ruku. A nechal sa napojiť ďalšou cudzou rukou.

V tej atmosfére blízkych hláv som došiel k prevratnému objavu. A to, že ak by komunikovali iba hlavy, dialóg by bol podstatne tvorivejší a jednoduchší. Deky potreli rozdielne črty na zovňajšku, čiastočne utlmili polaritu pohlaví. Schovali sociálne rozdiely, ako drahé hodiny, vôňu a tak. Žiadna gestikulácia, reč tela, rybárske rozmachy. A keď si prisadla i hostiteľka, naše hlavy vyriešili všetky spoločenské, ako i svetové problémy.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu