reklama

Frajerka ako sa patrí

Takmer každý mal milú, aj Fero mal tú svoju. Ukazoval mi fotky vždy, keď bola príležitosť. Zatiaľ čo iní o cudzích dievčatách snívali, on len o tej svojej neprestajne rozprával.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Aj som obdivoval tie jeho city, bol to intenzívny vzťah. Veď je pekné mať rád, hoc aj dievča čo váži cez sto kíl. Boli takí, čo sa mu smiali, vraj fajn, štíhle nohy, ale v kine ho s ňou nikdy nevideli. A nemôže mu porozprávať, čo cez deň doma, či v škole zažila. Fero sa s ňou ale často rozprával, čo mu ona vravela, som nevyzvedal. To sa nepatrí.

Raz ma zavolal, že ma s ňou zoznámi. Bol som prekvapený, naozaj to bola krásna kobyla, mala čiernu hrivu a v očiach takú zvláštnu iskru. S iným koňom by som si už dávno potykal, ale s tou jeho kobylou sa nedarilo. Mohol som sa previesť, zajazdiť si po lúke, ale asi sa jej nepozdával môj vzhľad. Darmo som na ňu milo vravel, presviedčal. Zaťala sa a erdžala takmer po každej mojej vete.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Baba ako sa patrí. Neobalamutíš ju medovými rečami, ani maškrtou. Ani keď ju učešeš, nepovolí. Hrdo vzdorovala vtieravému nápadníkovi, ktorý ju na chrbte škrabal. Až keď má hryzla, Fero mi so smiechom povedal, že si ma len doberá. Tak to mi cudzie nebolo. Taká bola, tá jeho štvornohá krásavica a on ju ľúbil ako koňa.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu