reklama

Chrobák v bruchu, larva na jazyku

Je možné, že jedného dňa budú vyčerpané zdroje obživy pre ľudstvo. S mojimi zdrojmi sa to deje bežne, keď ich zjem, vtedy priestory na ich uskladnenie zívajú prázdnotou. Nepomáha hypnóza na zvrátenie stavu, ani pár pohárov vody.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Slováci určite skonzumujú najmenšie množstvo hmyzu, lariev a červov vzhľadom k ostatným krajinám sveta. Tieto tvory ale budú alternatívnou požívatinou, keď všetko spotrebujeme. A preto je najvyšší čas, začať sa na túto epochu pripravovať. Uvedomil som si, že ja som už s prípravou začal, nevedomky.

Keď som sa naposledy kŕmil čerešňami, ani jednu som neskontroloval, či nie je červavá. A pritom mi bolo povedané, pozor, môžu byť. Ale keď som už sedel na strome, varovné správy zo zeme som ignoroval. Alebo som vypil sirupovú vodu. Vraj, zdalo sa mi, že ti tam pláva včela, v pohári bola vízia budúcnosti. Prehltol som a nič zvláštne sa nestalo. Potom som zrátal množstvo skonzumovaného hmyzu pri bicyklovaní. Údaj to nebol závratný, prirátal som spontánny smiech z okna vlaku, pri poslednom vjazde do stanice. Keď som si to množstvo predstavil na tanieri, oblial ma pot osudovosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S mojimi zásobami, sa v priebehu posledných minút nič pozitívne neudialo. Mucha, ktorá sa napriek sieťkam na oknách dostala dnu, prestala lietať po byte. Pristála na stole. Treba podniknúť prvé kroky, vravím si, budúcnosť je za rohom. Čo s muchou? Chytiť a zjesť. Aké jednoduché.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu