reklama

Na dievčenskom záchode

Vždy som si myslel, aké mám výborné orientačné schopnosti. Dokážem nájsť to čo potrebujem a je jedno, kde to hľadám. Počas výletu v Budapešti sa mi to potvrdilo, našli sme poľahky všetko a potom sme sa išli schladiť do miestneho obchodného centra.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

A práve tam sa vo mne niečo zlomilo. Spôsobili to určite všetky tie jedlá, čo som ochutnal a nápoje ktorými som to zapil. Zimomriavky mi zasypali telo. Tá budova bola obrovská, ako keď spojíte Aupark s Polusom dohromady a pridáte pár zákrut, eskalátorov a tisíc ľudí. Zakvílil som neudržateľnou predtuchou, rozhliadol sa a zadrobčil do jednej z uličiek. Hľadal som piktogram stojaceho chlapca. Zvláštny pocit umocňovala mocne zurčiaca voda vo fontáne.

Naozaj sa nedalo nič iné, len vojsť do dievčenského záchoda. Záchod pre chlapcov bol v nedohľadne, prijal som preto dostupný priestor a prekonal zábrany. Nikdy v živote som na dievčenskom záchode nebol, pre rovnako nezasvätených dodávam, že všetko podstatné tam dievčatá robia v kabínkach a majú to tam pekné. To len my, chlapci, cikáme stojac vedľa seba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vbehol som do voľnej kabínky a spomenul si, ako som raz v jedno sparné ráno, na chate v lese, keď všetci ešte spali, otváral posledné pivo z chladničky. Prestal fúkať vietor, stíchla kukučka a ja som otváračom pomaly uvoľňoval vrchnák.

Pri umývadlách stál chlapík a oplachoval si ruky. Výnimočnosť toho okamihu sa stratila. Niečo mi vravel a uškŕňal sa. Tváril som sa, že nepočujem, čo je v skutočnosti jednoduchší úkon, ako som si myslel. Prítomné dámy ignorovali našu prítomnosť. Nie je pravdou, ako v niektorých filmoch deklarujú tvorcovia, že dievčatá po zhliadnutí chlapcov na dievčenskom záchode pištia a jačia. Nerobia to. Mrmlú si niečo popod nos a nie je im rozumieť.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu